26.8.14

pazartesi kombinim:) 25.08.2014





 Buradan bir ceeeee deyip kaçacağım. Blogumu çokkkk özledim pazartesi kombinimle size merhaba diyeyim dedim. Eşimin çektiği  foto biraz flu çıkmış idare edin artık evdeki afacandan kurtulmak için merdivende poz verdim:). Yavruağzı bluzum yeni çok beğenerek aldım modelini vitrinde görür görmez bu benim olmalı dedim:).Siyah streç pantolonumda hafta sonu alişverişinden   onu da çok sevdim. Dolgu topuk kot hasır ayakkabılarım çok rahat. Gelelim mavi çantama uzun zamandır böyle büyük bir çanta istiyordum sonunda buldum.Bu sene bebek mavisi moda ama ben o renk bir çanta bulamadım,büyük çantalar günlük hayatta kurtarıcı oluyor benim gibi ıvır zıvır taşımayı seviyorsanız.





evden çıkmadan poz verilir:)




İşyerine gelinir ve bir limonata ile hemen serinlenir valla kantinimizin limonataları çok başarılı, acayip ferahlatıyor. Alanya sıcaklarında kavruluyoruz ben hep audrey hepburn topuzumla dolaşıyorum ortalıkta. Yazın saçlarımı hiç açık bırakmadığım doğrudur.




                bluz / : butik
                       pantolon /: koton
                                              ayakkabı /:  twigy                            
             çanta /: tod's

 en yakın zamanda yine burada olacağım sevgiler:)
                                           

         

1 yorum:

Banu dedi ki...

Bluzun gerçekten çok şık hayatım. O askılar arkada da çapraz devam etseydi harika olurdu ama tabi o zaman bu kadar kullanışlı olmazdı;) Yazın -burda bile- ben de saçımı toplamadan duramıyorum hiç. Ama kendim gibi sana da toplu saçı daha çok yakıştırıyorum. Bir deeee blogunda yer verdiğin için teşekkürler:))