29.8.14

instagram günlüğüm




Instagramda bu hafta neler  paylaşmışım bakalım:) Geçen gün işten eve gelince  kendime böyle bir meyve tabağı hazırladım ve dergimle keyif yaptım. Yıllardır severek alırım bu dergiyi güzellik moda alışveriş adına yeni şeyler öğrenirim.Bazen de sadece kafa dağıtmak için resimleri incelerim, şunu şunu almalıyım diye not düşerim.






Geçen pazar denizden eve geldikten sonra oğluma bu meyve tabağını hazırladım.Karpuza bayılıyor oğlum. Oğluma hamileyken en çok yediğim şey karpuz ve peynirdi bundan dolayı oda karpuza çok düşkün meyveyle hiç aram yoktur yaz meyvelerinden karpuzu ve üzümü severim ha bir de şeftali o kadar  ama yemeye zorluyorum kendimi. Abur cubur ,çerez in meyve out bende:)





 Gelelim alışveriş mevzusuna bu kalpli minik kokulu keseleri english home dan aldım ve çekmeceme yerleştirdim. Kokuları bir müddet sonra gidecek ben de  kendi parfümümden keselere  sıkıp kullanacağım. Minik şeyler beni hep mutlu etmiştir.







Bu kelebekli  ikili saksı da yine english home alışverişinden, % 50 indirimle sepetime girdi. Çok ama çok beğendim kendisini makyaj masama transfer ettim. İçine fırçalarımı, göz kalemlerimi ve rujlarımı koydum. Ben de kutu organizer takıntısı var. Herşey kutu içinde olacak ki aradığımı kolayca bulabileyim. Eşime göre her yer ıvır zıvır dolu oda ayrı konu:)





Gelecek seferdeki instagram günlüğümde buluşmak üzere herkese mutlu hafta sonları...













Hiç yorum yok: