28.8.14

"maşasız romantik su dalgası yapımı"




 Herkese slm bugün süper pratik  bir saç videosu ile karşınızdayım.Romantik su dalgalı saçlara kim hayır diyebilir ki? Maşa kullanmadan nasıl su dalgası yapılır?Bu videoyu izlediğime çok mutlu oldum hem maşa kullanmıyorsunuz saçınız hiç bir ısıya maruz kalmıyor hem de kuaföre vereceğiniz para size kalıyor:) Kuaföre vereceğim parayı English home da harcarım mesela:)Ben bugün bu modeli uyguladım ilk denemeye göre iyi oldu fakat saçlarım kalın telli olduğu için saçlarımın  arkaları çok iyi olmadı ama önler, yanlar hoşuma gitti. 2.yapışımda eşimden yardım alacağım sağolsun yapar saçlarıma fön çektirmişliğim, tırnaklarıma  oje sürdürmüşlüğüm  var vaktiyle:)






ve bu da  bugün benim yaptığım nasıl olmuş? İkinci seferde bu işlemi geceden yapacağım sabaha bukleli bukleli uyanacağım hi hi hiii






hep güzel ve  bakımlı kalmanız dileğiyle sevgili küçük hanımlar:)

Hiç yorum yok: