22.5.13

hastanede geçen 3 berbat gün:(




Bebeğim 1 kaç gündür gripti hırıltı nefes almaya başlayınca cumartesi sabaha karşı hastaneye gittik. Korktuğumuz şey başımıza geldi hemen hastaneye yatışı yapıldı:( bu ilk değildi malesef  3. sefer yine o berbat hastanedeydik... bebeğime konulan teşhis akut bronşit...0 3 günü hafızamdan silmek isterdim bebeğimin ayağına serum bağlandığı için hareket etme mesafemiz çok dar bir alandı bebeğim çok sıkıldı şuruplarını almamak için direndi helede buhar tedavisini uygularken o kadar çok ağladı kii.... anne yüreği nasıl dayansın bebeğinin ağlayışlarına bebeğim ne yemek yedi ne de doğru dürüst uyuyabildi.Oradayken bir kez daha anladım ne kadar küçük şeylere üzüldüğümüzü ne kadar küçük şeyler peşinde koştuğumuzu o kadar hasta bebek vardı ki bir o kadar da yürek burkan hikaye helede içlerinde bir anne vardı ki beni çok etkiledi 1.5 yaşındaki tunahanın annesi güneş gibi bir bebekti tunahan sapsarı saçlı doğuştan yürüme engelli böbrek doğum öncesi yapılan testlerde bebeğin omuriliğinde bir sorun olduğu ortaya çıkmış ama ultrasonda birşey çıkmamış anne bilseydim de yine doğururdum diyor bebek çişini kendi yapamıyor annesi yaptırıyor ben annesine çişini  ne zaman kendi yapabilecek duruma gelecekmiş diye sorduğumda  annesinin cevabı  tıpta şu an böyle bir şeyin mümkün olmadığını söyledi şimdilik çaresizler:(   bebek hastaneye  sürekli  yattığı için fizik tedaviyede düzenli gidemiyor annesi böbreğinin iyileşmesi yürümesinden daha önemli diyor hangi anne böyle bir seçim yapmayı isterki??bu arada annenin  diğer 2 çocuğuda   evde onu  bekliyor hayatımda gördüğüm en güçlü annelereden biriydi allahım dermansız dertler vermesin haftalardır aylardır hastanelerde yatan bebekler var  anneler o anneler o kadar güçlülerdiki yine de şükreden yinede hayata pozitif bakan ... ben o kadar güçlü değilim galiba diye geçirdim içimden...   o küçücük bedenlere hastanedeyken keşke ben her gün hasta olsam ama bebeğim hiç hasta olmasa diye çok dua ettim şu an uygulanan tedavi sonrası alerji testi yapılacak bebeğime inş bu test sonrası dermanımızı buluruz. Bir daha o hastane kapısından girmeyiz  inş hastanedeyken evimi ve evime dahil herşeyi çok özledim özledik ki.....şikayet etmemeyi öğrendim günlük telaşlardan koşuşturmalardan evinde içtiğin  bir bardak çayın bile ne kadar aziz  olduğunu anladım anladım anladım.... 





inş seni sağlıklı büyütebilir yüzünü her zaman güldürebilirim annem  sağlık en büyük saadet & en büyük servet



6 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

canım,çok çok geçmiş olsun.moralini yüksek tut,bebeğin için ve kendin için güçlü olmalısın.küçükken bende bronşit geçirmiştim,bak şimdi hiç birşeyim kalmadı.görüceksin bak oğluşun da tamamen iyileşir,bir bakmışsın unutup gitmişsiniz o kötü 3 günü.
oğluşunla sağlıklı,güzel günler dilerim canım:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Sefer Tasım dedi ki...

Allah şifa versin hepsine tüm yavrucaklara.. Annelerede güç inş.
Geçmiş olsun

Unknown dedi ki...

insan gerçekten o an çoğu şeyin değerini anlıyor.. canından can giderken herşey gözünden bi an düşüp gidiyor.. neyse ki geçmiş olsun Allah bir daha göstermesin.. Rabbim o bahsettiğin anneye de çokça yardım etsin..
kelime doğrulaması var kaldırabilir misin?

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim tatlım güzel dileklerin için içimi rahatlattın inş bu günleri tekrar yaşamayız

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim aminnnnnnn

Unknown dedi ki...

kesinlikle öyle çokk teşekkür ederim amin kelime doğrulamasını nerden kaldırabilirim? tam olarak bilmiyorum