31.8.13

break time:)


slm :)  bu hafta 4 gülük kısa bir tatile girdik ee buna da şükür canım:). Bende tatilin ilk günü sabahın erken saatlerinde kendimi dışarı attım. Arkadaşımla buluştuk , bebeklerimizi buluşturduk.  Arkadaşımın 10 aylık Cemre isminde bir kızı var. Güzel bir  kahvaltının ardandan miniklerden fırsat bulduğumuz anlarda sohbet ettik. Buluştuğumuzun mekanın yiyeceklerini ve servisini beğendim. Özelliklede mama sandalyelerini çok beğendim mamas and papas marka mama sandalyesi benden tam not aldı. Biz Kraft ın mama sandalyesini kullanıyoruz oda kullanışlı ama Kraft çok yer kaplıyor.





açık  büfeden  seçtiklerim




                                                        ana oğul kombinimiz nasıl olmuş?


 
 
oğlum dişlerini fırçalarken bunları arkadaşım buldu getirdi o gün bebekler ve çocuklar için özel üretilmiş diş fırçaları vardı mekanda bizimkileri bir müddet oyaladı bu fırçalar hem kaşınan dişlerinede iyi geldi doğrusu:).  Böylelikle diş fırçaları da benden tam not almış oldu.
 
 


kitap dostu mekanları da çokkkk severim oturduğumuz mekandaki bu kitaplık  güzel bir fikir olmuş. Eğer oğlum uyusaydı kitaplıktan bir kaç kitabı karıştıracaktım ama olmadı ama orada kitapları görmek beni mutlu etti.




bizimkilerin uykusu gelince arkadaşımın evine geçtik mekana 5 dk uzaklıktaydı neye bizimkileri uyutup birer keyif kahvesi içtik :). Bu da günün son keyif fotosu oldu.
 
 
 
mutlu cumartesiler :)
 

Hiç yorum yok: