17.8.13

bazlama amore:)


 herkese merhaba geçen gün miniğim sabah erkenden kalktı her zamanki gibi normalde sabahları eşim bakıyor oğlumuza  çünkü erken kalkıyor baba oğul takılıyorlar böylelikle ben biraz uyuyabiliyorum bugün ben bir değişiklik yapayım dedim eşimden önce kalkayım dedim kendimi mutfakta bazlama yaparken buldum. İlk bazlama deneyimimdi güzel oldu oğlum da bayağı sevdi:) Hamur işi iyi güzel ama tehlikeli malesef:(




8 küçük bazlama çıktı hazırladığım hamurdan ilk denemeye göre başarılı bulundu.  Bugünlerde hep yiyecek postu yayınlıyorum nedenini bende bilmiyorum öyle denk geliyor. Bu arada hafta sonu geldi de ne iyi oldu haftaiçi zaman karşı yarışamıyorum o kadar çok iş birikiyorki haftasonuna bazen kaç parçaya bölüneceğimi şaşırıyorum benden birkaç tane klonlamak gerek galiba:)  bloguma birşeyler yazma kendime ayırabildiğim özel anlardan birisi yazmak terapi gibi geliyor bana ya da en azından anı kayıt altına almak hoşuma gidiyor.


mutlu hafta sonları keyfiniz bol olsun:)

Hiç yorum yok: