14.8.13

bayramdan


herkese merhaba,
güzel bir tatilin ardından tekrar işe döndük e  tabi dönüş biraz zor oldu. Biz bayram tatilini evde geçirenlerdendik. Biraz evde takıldık biraz gezdik ve GÖKTÜRK'ün peşinden dolandık durduk.:) Bu aralar tam bir yumurcak evde el atmadığı bir yer kalmadı henüz yürümüyor ama her yere ulaşmayı başarıyor, yürümeye başlayınca neler olacak kestiremiyorum. :) Bayramın 2. günü akşam dışarı çıktık fotoğraf o günden bahçede birkaç çekim yaptık anı ölümsüzleştirmeye bayılıyorum.






bayram çikolatalarımızı kalpli seçtim  üzerindeki gül kabartması çok hoşuma gitti ağzımız tatlandı çok şükür:)





bayram kahvesiz olur mu hiç?  birkaç defa böyle kendime kendime keyif yaptım. Yalnız kahve içmeyi de severim dostlarla da....





bayramda 2 çeşit tatlı yaptım bu ilk baklava denememdi gayet güzel oldu tahinli kuru baklava yaptım hafif bir lezzet bu tarifi www.aktuelmoda.blogspot.com da  görmüştüm bu güzel paylaşımın içinde teşekkür ederim sevgili aktüelmoda:) birde yalancı köstebek pasta yaptım onu görüntüleyemedim:(




İşte bir bayram daha böyle geldi geçti .Sağlığımızın Huzurumuzun olduğu her gün bayram bize....

Hiç yorum yok: