29.5.14

ESRA in wonderland:)


 Herkese merhaba, 
Blogumu çok özledim ama  evimizde hala internet bağlantımız yok. Anılar birikmeye devam ediyor. Bu fotoğraf 1 ay önce çekildi. Biraz den
iz havası almak için sahile inmiştik ama fazla kalamadık hava çok rüzgarlıydı. Birkaç fotoğraf çekip eve döndük. Oğlum gördüğünüz gibi kucağıma sığmıyor artık 22 aylık oldu minik adamım. Günlerimiz onun etrafında pervane olmakla geçiyor. Hayatımıza neşe saçan oğlumuzun artık bir birey olması garibimize gidiyor bazen. Bebeklikten sonra karşımızda her derdini anlatabilen, öfkelenen, kahkahalar atan, gelip bizi öpen,düşünce acıyan yerini öptüğümüzde acısının geçtiğini düşünen bir minik adam görmek bizi şaşırtıyor tabi bir o kadar da mutlu ediyor:) Kendimi harikalar diyarında gibi hissediyorum bu minik mucize sayesinde.







Ben fotoğraf çekmeyi de çekilmeyi de çok severim:)Yaşadığımız  her an çok özel ve ben bu anları ölümsüzleştirmeyi seviyorum.Yaz geldi renkli kıyafetlere kavuştuk sonunda. Renkli giyinmeye de bayılırım ruhumu yansıtıyor çünkü ruhumda renk renk desen desen ruhumda kelebekler uçuşuyor kuşlar cıvıldıyor:)




Yaşama sevincimiz hiç azalmasın ve  hiç kaybolmasın:)

Hiç yorum yok: