3.11.13

sıkılmış bir kadının günlüğü



                                  ahhhhhhhhh yeniden yollarda olmak vardı şu an ....

                    
 


Son zamanlarda hayatımı çok sıkıcı görüyorum. Herşey o kadar monoton ki ev, iş ve bebekli hayat  üçgeninde var olmaya çalışıyorum. Bazen durup uzun nefesler alma ihtiyacı hissediyorum. Yenilikler peşinde koşmak istiyorum. Öncelikle ne mi istiyorum?

  • öncelikle yurtdışında uzun tatiller yapmak istiyorum önceliğim PRAG- BUDAPEŞTE- VİYANA üçlüsü
  • yeni, büyük bir eve taşınmak istiyorum. Şu anki evimiz küçük ama şirin. Bir arsa almıştık oraya şu an ev yaptırıyoruz ama oraya yerleşmemiz uzun bir zaman alacak oraya taşınmadan önce  mutfağı Amerikan mutfak olmayan yeni kocaman bir eve  taşınma hayalim var.
  • yeni bir dil öğrenmek istiyorum ama istediğim diller için burda kurs yok keza bebekten dolayı kursa ayıracak zamanımda yok:(
  • bazen de günlerce evden çıkmamak istiyorum.
  • sürekli saate bakarak yaşamak istemiyorum haftaiçinin o telaşlı halleri beni bu aralar çok gerdi.
  • oğlumu bırakıp işe gitmek istemiyorum en az 3 yaşına kadar oğluma kendim bakabilmek isterdim:( bu aralar bana çok düşkün tuvalete giderken bile beni bırakmıyor arkamdan ağlıyor.
  • uzaktaki dostlarımla kahkaha dolu sofralarda buluşmak istiyorum.
  • hobi kursuna gitmek istiyorum aslında öyle el becerilerim iyi değildir ama olsun öğrenirim birşeyler en önemlisi kafa dağıtırım.
  • ruhuma iyi gelecek alışverişler yapmak istiyorum:)
çok mu şey istiyorum acaba diye soruyorum kendime cevabım tabiki hayır! Evren haydi  duy sesimi:)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

O maddeler benim içinde geçerli :)

Banu dedi ki...

Sondan bir önceki maddeden kendime pay çıkardım;)

CAFE MERCİMEK dedi ki...

merhabalar izlemeye aldım sizi benimde 9 aylık bir oğlum var, bizim blogumuzada bekleriz :)

Unknown dedi ki...

sevgili uğurböceği ziyaretine sevindim:), banuş el becerilerim iyi mi kötü mü demeye çalışıyorsun?:)sevgili nihal hoşgeldin bloguma allah bağışlasın bebeğini güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle kızlar:)

Banu dedi ki...

Sondan iki önceki demek istemiştim aslında;) Yorum yaparken postu göremeyince karışıklık olmuş. Öperim!