26.6.13

happy birthday to u:)!!!




merhaba uzun zamandır buralarda yoktum buraları  çok özledim yazmayı ,diğer hayatlara tanıklık etmeyi ......3 haftalık iznim malesef bitti tatilimin 2 haftasını denizli'de geçirdim evde internet bağlantısı olmayınca blogumdan uzak kalmak zorunda kaldım telefondaki internet  yeterli olmuyor malum!Denizli'ye gitmeden önce eşime sürpriz bir doğum günü partisi yapmak istedim ve yaptım genelde süprizleri eşim yapar bizim evde bu sefer ben bir hoşluk yaratayım dedim bebekli ilk doğum günü olunca özel olsun dedim özendim elimden geldiğince. Yakın arakadaşlarımız ve eşimin ailesi bize eşlik etti bu erken doğum günü kutlamasında:)






pastayı kayınpederim yaptı kendisi aşçıbaşıdır pasta siparişini ona vermiştim:) ben pastanın üzerinde gördün mü bak 29 oldun !yazısı olsun demiştim o yazmış bak geldi 29 neyse sağolsun ikiside aynı kapıya çıkıyor:)

daha nice güzel özel günlerde hep beraber oluruz inşallah






 bu da bizim aile fotomuz o gün bebeğim çok huysuzdu bende mutfakta bir şeyleri yetiştirmeye çalışırken hazırlanmaya saçımı başımı yapmaya makyaj yapmaya fırsatım olmadı:( makyajsız fotoğraf çekinmekten nefret ederim!!! neyse artık ev halimde budur  işte:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

canım çok güzel görünüyorsunuz. hep böyle mutlu olun e mi... Ben de koşturmadan bir türlü yazı yazamadım ama en kısa zamanda toparlayacağım buraları... :) özlettin kendini :)

Unknown dedi ki...

cnm bnm çok teşekkür ederim:) hep beraber hep mesut olalım inş sende yoksun ortalıklarda cnm ilk yazını merakla bekliyorum öptmmmmm