10.5.13

olimpos günlüğü:)

geçen hafta 5 günlük kısa bir tatilimiz vardı bizde Antalya sınırları içinde bir gezi programı ayarlamaya karar verdik malum bebekle uzun yol zor. Sabahın çok erken saatlerinde yola çıkıp Kumluca'ya gittik yol bayağı uzun sürdü biraz sıkıldık tabi:)Kumluca'da oturan yakın arkadaşlarımızı ziyaret ettik bir gece onların misafiri olduk:) Ev sahibemiz Ebru 7 aylık hamile bir kızları olacak inş Allah sağ salim kucaklarına almayı nasip eder inş.  Ertesi gün OLİMPOS' a doğru yol aldık hep merak ederdim Olimpos'u sonunda göredildim:) Etraftaki ağaç evlere bayıldım. Olimpos yunan mitolojisinde tanrıların yaşadığı dağdır ve yüce dağ anlamına geliyor, antik bir şehir. Ayrıca İngiltere'de yapılan bir ankete göre dünyanın en iyi sahiliymiş:) tabi biz sahilinden faydalanamadık o ayrı:( sizi Olimpos fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum

eski kıyafetlere girebilmek paha biçilemez 2 yıl önce aldığım  puantiyeli elbisem puantiyelerine bayılıyorum:)

OLİMPOS' a ayak bastık..... İnsanlık için küçük benim için büyük bir adımdı diyebilirim:)

arka fonda muhteşem manzara ve baba oğul bir tarafta deniz bir tarafta çay var mı bunun  daha ötesi her yeri cennet ülkemin daha keşfedilecek o kadar çok yeri var ki

yerli turist Göktürk etrafı keşfediyor meraklı bakışlarıyla

mutluluk bir çocuğun gülümseyişinde pırıl pırıl bakışlarında gizli

ağaç evlerden bir kesit ve nar çiçekleri bu bölgede nar yetiştiriliyor bolca

patika yollarda yürürken yorulduk dinleniyoruz  paşam azıcık somurtmuş

Olimpos çayını izliyoruz  bir ağaç gölgesi altında serinliyoruz

yollarda  büyük aşk yaşıyoruzzz

baba bebişi Olimpos çayında yürütür

doğa tarih huzur  iç içe daha ne olsun yahu

gelincikler arasına bir çirkin ördek  mi varmış:)

hamakta keyif yapmadan olmazdı ama günün sonuna doğru yaklaşırken

Antalya'nın köfte piyazı meşhurdur dönüşte Aksu'da yemek molası verdik o kadar çok acıkmıştık kiiii kocacım hemen dalıverdi piyaza :)

mis gibi köftee  yolu bu taraflara düşenler mutlaka denemeli

ve günün finali tulumba tatlısı afiyetle  yedik üzerine yorgunluk çayı içemedik çünkü bebiş çığlıklarıyla lokantayı çınlattı bizde kovulmadan evin yolunu tuttuk  bebişle çıktığımız ilk minik tatilde bu şekilde noktalandı:))

Sefer Tasım dedi ki...

o ayaklar tam ısırmalık ama :) canım çektı :)

Unknown dedi ki...

olimpos doğayla baş başa kalınacak tam anlamıyla huzurla kafa dinlenecek bir yere benziyor... ben de gitmeyi çok istiyorum bir de bungalov evlerde kalma hayalim :)her şey doğal ve keyifli olacak galiba :)

buyrun bir porsiyon yiyebilirsiniz:) değerli yorumunuz için teşekkür ederim

kesinlikle gitmelisin cnm küçük bir hafta sonu kaçamağı çok iyi gelecektir sana:)

Unknown dedi ki...

tabi benin öyle bir şansım yok :( ama şu sezon bi bitsin program hazır :)

eminim sen kısa zamanda daha çok yer gezersin:) gezilerini takip edicem

takip etmeniz biraz zor olacak :)

Unknown dedi ki...

canım harika bir tatil olmuş gibi görünüyor. Göktürk'ü seve seve doyamadım özellikle o ayaklarını öp benim için. Sen de çok güzel görünüyorsun tatil yarıyor derler ya yaramış sana da.

sedacım teşekkür ederim büyük bir zevkle öperim tabi tatil kısada olsa çok iyi geldi valla darısı başına tatlım :)

merak etme hızına yetişebilirim murat:)

Banu dedi ki...

Olimpos'a gitmek için en doğru zamanı seçmişsiniz. Ben de ağaç evlerde kalmalı kısa bir tatil kaçamağı istiyorum orada, yazın curcunasına denk gelmemek lazım tabi:)